Retur og Reklamasjon

Retur og Reklamasjon

Retur

For å returnere en vare, vennligst gi oss beskjed innen 14 dager etter mottak. For at en retur skal være kvalifisert, må smykket være ubrukt, uåpnet, og i original emballasje.

For å starte returprosessen, vennligst send en e-post til info@staysaltystudio.no. Vær oppmerksom på at kostnader for returfrakt ikke dekkes av oss. Vi anbefaler å benytte en sporbar frakttjeneste, da vi ikke kan påta oss ansvaret for pakker som går tapt i posten.

Når vi mottar den returnerte varen, vil refusjonen bli behandlet innen 7 dager. Refusjonen vil bli utstedt til din opprinnelige betalingsmetode, og du vil motta en bekreftelse på e-post når prosessen er fullført.

Varer som ikke kan returneres:

  • Salgsvarer eller varer kjøpt under salgsperioder, inkludert Black Friday
  • Øredobber

Skader eller problemer

Dersom smykket er defekt, skadet, eller hvis du har mottatt feil vare, vennligst kontakt oss, slik at vi kan hjelpe deg med å løse problemet raskt.

Hvis du har spørsmål, kontakt oss gjerne på info@staysaltystudio.no.

Reklamasjon

I tilfelle av defekte eller skadede varer, har du rett til å reklamere innen 2 år etter kjøpet. Vennligst inspiser varen ved mottakelse og kontakt oss så snart som mulig dersom det foreligger problemer.

For å initiere en reklamasjon, send en e-post til info@staysaltystudio.no med detaljer om feilen samt bilder av produktet. Vi vil deretter vurdere reklamasjonen og informere deg om videre prosess. Vennligst vær oppmerksom på at vi dekker returkostnadene for godkjente reklamasjoner.